Apua ongelmatilanteisiin?

Jos ylityökorvausten maksaminen takkuaa, lomien määräytyminen on epäselvää tai tunnet tulleesi epäoikeudenmukaisesti kohdelluksi, liiton jäsenenä apu löytyy läheltä. Työsuhdeneuvontamme asiamiehet ja lakimiehet tavoitat puhelimitse ja sähköpostilla. Insinööriliiton jäsenillä on oikeusturva- ja vastuuvakuutukset, joiden turvin asiaasi voidaan hoitaa silloin, kun neuvottelut eivät riitä.

Suuntaatko uusille urille?

Uusia urapolkuja etsiessäsi Työpaikkatori on hyvä paikka aloittaa. Vuosittain yli tuhat tekniikan alan tehtävää etsii tekijäänsä Insinööriliiton osaajien joukosta. Urapalvelu-asiantuntijoiltamme saat myös henkilökohtaista neuvontaa esimerkiksi oman osaamisesi tunnistamiseen tai cv:n päivittämiseen.

Uusi työpaikka?

Jos olet vaihtamassa työpaikkaa, palkkataso on kätevä tarkistaa liiton verkkosivujen Palkkanosturilla. Lisää tietoa sekä tehtävä- ja osaamiskohtaisen arvion saat palkkaneuvonnastamme. Voit myös tarkistuttaa työsopimuksesi ennen allekirjoittamista liiton lakimiehellä.

Turvaa työttömyyden varalle?

Insinööriliiton kautta voit kuulua IAET-kassaan ja turvata toimeentulosi muutostilanteessa, sillä työssäoloehdon täytyttyä olet oikeutettu ansiosidonnaiseen päivärahaan. Taloudellisen turvan lisäksi liittomme urapalvelut ovat apunasi uutta suuntaa etsiessä.

Muistathan pitää jäsentietosi ajan tasalla!

Voit ilmoittaa muuttuneet yhteys- ja työpaikkatietosi joko muutoslomakkeen kautta (vaatii kirjautumisen jäsensivuille jäsennumerollasi) tai ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme. Päivittämällä tuoreet tietosi varmistat, että saat ajankohtaista tietoa muun muassa oman alasi asioista ja vaikkapa liiton tapahtumista paikkakunnallasi.

Eduksesi arjessa

Jäsenenä pääset hyödyntämään liiton kattavia jäsenetuja. Jäsenyyteesi kuuluu muun muassa vapaa-ajan tapaturma- ja matkustajavakuutus. Yksityiselämän oikeusasioissa puhelinneuvontaa antaa Asianajotoimisto Bützow. Mielenkiintoista luettavaa tarjoaa liiton Insinööri -jäsenlehti.

Tilaa uutisten RSS

Vaihde 0201 801 801